Lördag...

Ledigveckan har gått fööör fort!! Var med när Lotta gjorde sin tatuering, jobbat på torsdag.. Umgåtts med kusin Ia som varit här några dagar, fikat på Alla tiders, vart till byn..
Var till byn igår, grillade korv till lunch och till middag vart det en jättegod stek! Var där rätt sent, så hann inte med allt för mycket sen.. Kollade lite film och sånt!

Ska fara till pappa och grilla vid 16, ska bli sååå gott! Och vi fick vädret på våran sida ser det ut som =)

Lite nagelbilder för er som är intresserade:

 
Den i mitten har jag gjort idag, så den har jag nu... Den blåa längst till höger glömde jag ta foto på när det nyss var gjort... Där har jag haft det i säkert 1 vecka om inte mer, så var lite naggat och man ser att naglarna har växt lite grann!

Slänger oxå in en bild på sööta lilla Ebba, kusin Ia's flicka, och ett på Vanessa som äter majs på ett orginellt sätt =P


Nää, ska ta och avrunda och gå och platta till håret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback