Vaaaarmt!

Är såå varmt i våran lägenhet så man kan nästan tro man är utomlands! Har haft öppet fönstret sen just före 9, men tempen vill ändå inte gå ner!!! Svettas som en toook, saken vart inte bättre när jag började städa! Har plockat och donat som en tok, dammsugit och diskat!

Var och drog ut en tand i torsdags! Var såå jäkla nervös, avskyr tandläkaren!! Väl där gick det faktiskt bra, fick en sån bra tandläkare, hon berättade allt vad hon gjorde och var allmänt bra! Fick ta 3 bedövningssprutor innan jag inte kände nått, men bara den sista var obehaglig att ta... Sen bara swooosch så var tanden ute! Hel skumt att det gick så bra... Insåg nu att jag ska boka tid till en tandhygienist och checka upp resten av gaddarna så jag inte har nå hål.. Ska då säga ett stort fett nej till tandrengöring, Fyy fan!

Och föressten, pulverte chailatte var verkligen inte min cup of tea =P Var smak av mango och var verkligen det! Tog som över all smak, så var inge gott!!

Är tjejkväll på lördag, ska bli rooligt! Fan en evighet sen sist!! =)

Nää, ska ta och försöka hitta på nån mer nytta innan jag slappar ihop....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback