Onsdag...

Vaknade lite väl sent idag, halv 11... Hade ju planerat att jag skulle ha hunnit diska innan Våra bästa år började, men tji fick disken! Den står kvar där jag lämnade den igår...


Fastnade IGEN vid ps.. Fan börjar bli farligt detta...
Sätter jag mig och börjar med nått kan jag knappt sluta, oavsett vad klockan är! Iaf, hunnit med 2 kort på morgonen, gruppbilden på Sara, jag och Lotta och det ensamma på Sara... Wiiie, nu vet jag att jag får göra på en till oxå och visa.. Tror iaf folk tycker det är roligt att se kort man gör om... =P

Nää, ska gå och äta nån frukost/lunch nu.. Börjar känna mig jäääkligt hungrig!


Kommentarer
Postat av: Iina

Kan du inte prova göra en på mig ?:) blir skitsnyggt det du gör

2012-02-08 @ 13:54:53
URL: http://linanyckelpiga.blogg.se/
Postat av: Linda

Du får göra på mig med :)

2012-02-09 @ 10:02:01
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback