Sitter här...

i min onepiece och tjocksockar, vi har kallt som fan här inne! Har blivit lite varmare, men är ännu föör kallt!

Gårdagen gick fooort förbi... Började städa efter jag ätit frukost/lunchen, var ner till förrådet 4 ggr(!) med olika saker.. Våran gammal tv-bänk som stått i sovummet, en matta, julsaker, pantbrukar...  
Så nu fick jag bort det som har gnagt mig sen jag plockat bort julgrejjerna, sovrummet har sett ut som ett förråd.. Blir ju att man stuvar in allt vart det "inte syns!"

Ska snart ta tag i dammsugarn och dra nått varv... Men fastnar som alltid här av nån konstig anledning... =P

Donade i PS, gjort om lite folk.. Men vågar inte lägga ut det här ifall folk blir stött eller nått om jag gjort om dom! Är som roligare att göra om kort på folk man känner, då ser man ju verkligen skillnaden! =)

Nä, ska fan pallra mig bort härifrån nuuu direkt så jag får nått gjort innan det blir dags att fara å handla! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag blir då inte stött om det är nåt kort på mej :) Tror alla redan vet sina "brister", så en omgjord bild kan ju vara lite kul :)

2012-02-07 @ 14:55:02
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback