Ingen vettig rubrik... =P

Är pigg som vanligt denna tid.... Tog en vila vid 18:30-20 så kanske därför... Har kännt mig lite halvrisig de senaste dagarna, så var nog behövlig vila iaf!
Här är korten jag lovade på Lina =) Hade redan gjort dom, så slängde bara upp dom hit när jag fick lov =P







Har inte brukat göra 2 "efterkort", men vart det nu på ena... Ändrade ögonskuggan mer på till höger, satte mer ögonfransar.. 2 olika varianter kan ju vara kul, blir stor skillnad bara man ändrar ögonskuggan och sätter på lite mer fransar... =)

Roligast är det ju ändå att göra om lite större kort med kanonkvalitet, men lånar ju bara kort från era facebooks eller blogg så tar det som finns...
Om ni vill ha nått speciellt kort rederigerat på detta vid så maila åt mig på: [email protected]
Eller bara var snäll och skicka ett bra kort på er, jäävligt roligt tidsfördriv så här på kvällarna! =)

Har sovit hos Lotta inatt... Sovit som en kratta! Kunde fan inte somna, vred och vände på mig hur länge som helst! Vart trött och seg hela dagen, vi har ju haft värsta sjukstugan igår hos Lotta... Alla snoriga och Lotta hade fått feber på kvällen.. Imorse rann det minst 10l snor ut Vanessas näsa så hon fick stanna hemma när jag och Lotta gick på stan! Kändes tomt, länge sen hon var med oss på stan så hade sett fram emot det!!! Hoppas att hon är snorfri och kry nästa stadsrunda!

Var trevligt på stan.. Vart över 1000kr fattigare, så var en lyckad vända... Shoppade på Lindex, Kappahl och Jive!
Nä, ska väl kika runt och kolla om nån uppdaterat sin blogg... Fick precis ett mail från bloglovin såg jag, så iaf en har uppdaterat!!! Wieee =)

______________________________________________________________

Update: Klockan är nu snart 2 på natten, fastnade som vanligt vid datorn.. Vad hade man gjort utan data?! Haha kanske sovit =P Gjorde en Extreame Makeover på denna kvinna jag hittade nånstans på Google!

Ska göra lax imorrn till middag! Hör och häpna, är fan ingen fiskfantast.. Men hittade denna lilla påse som vi tänkte testa! Man sätter  bara på "citrongeggan" och slänger in i ugnen.. Ska väl till och med jag klara av? Ska bli spännande att se hur det smakar! =)

Nä, ska sluta lalla på här, och gå och krama kudden... Ska faktiskt bli rätt skönt, har lite ont i axlarna så ska bli skönt iaf att lägga sig ner! 

Kommentarer
Postat av: lina

men fasen vad duktig du är! Mycket fint ! =)

2012-02-15 @ 21:16:00
URL: http://linanyckelpiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback