Ensam...

Då vart man själv igen... Fan ingen höjdare att sova själv! Sista gången jag tittade på klockan igår var den 03.41! Nåja, idag hoppas jag det går bättre!

Imorrn far jag ev till Lotta på eftermiddagen för att spendera natten! Hon är ledig på torsdag, så ville passa på att sova där! Hoppas att Vanessa hinner bli frisk och att febern försvinner typ NU!
Eller så kommer jag dit på torsdag morgon, vi får se imorrn hur de blir =)

Tycker synd om alla småttingar som är sjuka, man borde kunna ta det själv! Hoppas alla sjukor/förkylningar försvinner, det hade vart skönt!

Var hos Jesper idag och firade han.. Fick se hans råttor oxå, Lava och Aska som dom ska heta.. Var rätt söta, men man var tvungen att vänta 1 vecka med att hålla dom! Dom måste få bli "hemmastadda och trygga" först! Rätt logiskt när man tänker efter, men inte hade jag då vetat det tidigare =P

Nä, ska slå igång en film nu!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker du ska komma imorgon kväll :)

2012-01-24 @ 21:53:52
Postat av: Anonym

Jag gillar att sova själv och slippa snarkandet;)

2012-01-27 @ 21:14:43
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Linda

Samma här, sover mer än gärna själv :)

2012-01-28 @ 04:27:50
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback