Hmm..

"Många" som läser, men ändå inte en enda kommentar... Hade ju vart roligt att få veta iaf några som läser, om det är vänner eller om det är bara nån random människa som råkat dyka in här... =P

Hade lite att göra idag så knåpade ihop ett nytt wallpaper... Inte helt nöjd, men bättre att ha den tills vidare istället för windows standard iaf =P
Har städat idag oxå, men vart tvungen att vila mellan varven för att orka med min fot... Har tagit det luungt och försiktigt! =) Haha kan tro jag har brytit foten eller nått, men gör faktiskt jääävligt ont när man får skärsår!! =P

Sista onsdag och torsdagen på mina ledigveckor som jag har fasta jobbdagar.. Känns sköönt! Hade faktiskt hellre i början på veckan, när det blir så där mitt i är det som att veckan går fööör fort!

Har nästan lessnat på Wordfeud, så måste hitta nått nytt roligt spel till telefonen att fördriva lite tid med! Nån som har nått tips på nått roligt spel? =) Har ju en HTC telefon, men brukar finnas samma spel till den som iPhone...

Nä, ska fortsätta spela Zoo Tycoon 2 och sen kolla LA ink som börjar kl 1!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback