Hmm..

Inte bra på att komma ihåg att jag faktiskt har en blogg... Undrar så stort varför andra slutat blogga eller blivit dåliga på det så är jag precis lika dålig själv, om inte sämre =P

Både jul och nyår har sprungit förbi... Har haft ddet bra bägge dagarna och alla de emellan.. Tillbringade hela veckan mellan jul och nyår hos Lotta och Vanessa... Myys =)  Var även till Luleå en dag, men hittade inte mycket! Kändes mest jobbigt när det var såå jäkla mycket folk överallt.. Nåja, hittade lite grejjer på MakeUp store och hittade även en hårtork med tillhörande tratt på MediaMarkt tror jag det var.. Så vart väl en rätt lyckad resa iaf =)

Jobbat heeela veckan och har fan varit tungt! Har sovit MAX 4 timmar per natt under hela veckan förrutom igår då jag sov hela 7 timmar!! Underbart! Men har haft sån jäävla huvudvärk de senaste 2 dagarna.. Länge sen jag hade sån värk sist! Illamående till 1000, ljuskänslig och mådde allmänt risigt... Gick och vilade igår hos Lotta, men vaknade lagomt tills Vanessa skulle ha sin kvällsvälling så han busa med henne en stund innan det var dags för det... Försvann lagomt till 9 då jag och Lotta skulle titta film... Åsså fick jag tillbaka huvudvärken idag på jobbet!! Fyyy för sånt.. Och jävla skitläkare som säger att det inte är migrän, så jag inte får nån medicin mot det heller! Alvedon hjälper som inte så bra nå mer... =(


Lyckades med att få ett snyggt sår idag på min tå oxå... Helvete det gjort ont!!!!!! Syns bra på kortet hur uppsvulld den är oxå... Är ännu uppsvullen men inte lika mycket! Om jag går på sidan av foten går det bra, men kan inte gå "normalt" för då gör det ajaj! Tror jag svimmade när jag fick såret, kände bara att jag fick ont åsså vakade jag som upp utsmetad med överkroppen mot köksbordet... Läbbigt!



Tror jag ska spela lite Zoo Tycoon 2 innan läggdags... Vilade idag mellan 17-20 för att råda bot på min huvudvärk så lär inte bli trött i första taget nu.. =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du testat eeze mot migrän? Den är receptfri och tycker den brukar funka om man tar den i tid!:) är ju så hemskt med migrän :/

2012-01-10 @ 13:08:07
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback