Klar!

Jaha... Steg upp 09.20 och kokade kaffe... Chillade en stund framför datan med kaffet sen började jag städa! Har hunnit ta bort julen, strykt gardiner till tvrum och kök, strök även massa tröjjor när jag likså hade järnet framme! Nu har jag diskat och dammsugit + även städat inne på toan... Helvete jag har varit effektiv!

Ska strax bege mig till mamma och invänta tills vi ska börja me tacosen... Har med mig ett gäng vinylhandskar så jag slipper blöta mina "eksemiga" händer.. Vet ju att det inte smittar elller sånt me tanke på att det är eksem, men känns ändå inte roligt att hålla på så med mat när man har mina fingrar... Usch, hade fan kunnat byta händer med någon, få fiiina lena händer som inte gör ont och kliar hela tiden!

Nä, ska svepa kaffet sen börja göra mig redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback