Leeeedig!!

Leeedigvecka, yaaaaay! Känns skönt som fan! Tog en låång sovmorgon idag, vaknade först 10! Eller har vaknat 2 ggr tidigare av sms, finns det nått mer störande, tror fan inte det! Orkade inte ens titta på dom utan somnade bara om... Hade 3 sms imorse, ett hade jag fått igår kväll 23.10, men då sov jag redan hååårt så vaknade inte!
Gick och la mig typ 22.30, hade huvudvärk och mådde illa som en griiis så tänkte det var lika att gå och sova.. Orkade inte med att sitta vid datan, inte ens vid TV:n...

Nu på en stund ska jag ta tag i städande av lägenheten, ska bara dricka lite mer kaffe så jag känner mig redo!
Ska sen fara på Konsum och hämta ut 2 paket, lääängtar!!! Fan vad jag ska pyssla på med mina naglar ikväll!!! Och imorrn blir det att göra en makeover av vårat vardagsrum! Har beställt ny matta, gardiner, duk och kuddar! Allt i plommon!!! Ska bli spännande! =)

Nä, ska väl avrunda och kika klart antm som jag började snegla på över axeln nu =P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback