Onsdag...

Gårdagen gick snabbt förbi... Diskade, plockade ihop, dammsög, vaskade och spolade av hela toan oxå! Var välbehövligt på toan, blir alltid sååå mycket damm.. Och tar inte många sekunder att spola av överallt där inne, men man blir lätt lite slö =P

For på bingo med mamma och mommo på kvällen.. Var länge sen sist, så tänkte att det var på tiden! Fick vänta 2 gånger, men utan lycka. Mommo vann däremot 500kr, så vi fick iaf tillbaka en del av spelpengen... Vi delar ju alltid på vinster, större chans att vinna!

Ska fara och möta upp Lotta 2 vid Lindex, ska som sagt vara där tills imorrn! Har saknat ihjäl mig efter min smuula oxå, träffade henne sist i LÖRDAGS! Herregud vad jag har vart slö att hälsa på! Men nu får jag iaf 2 dagar med henne, och Lotta såklart =)  Kan längta tillbaka till när Lotta var mammaledig, då vart det ju mer naturligt att gå dit när hon var hemma på dagarna och inte hade tider att passa och så.. Nåja, är ju så här verkligheten ser ut så bara gilla läget lixom! =)

En bild jag tog förra veckan i väntan på bussen! Blir så fina bilder utomhus, man borde alltid gå ut när man ska fota... =) Åsså borde jag börja använda mina linser, haha har bara tagit bort glasögonen när jag skulle ta kortet... HATAR mina glasögon, helt skeva och fula..
Kanske skulle testa med linserna igen... Lessnade ju när jag insåg hur länge det tar för mig att sätta in och ta ut dom... Men med träning går det säkert fortare!

Nää, ska avrunda och plocka ihop lite grejjer jag ska ha med mig till Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback