Skrämmande...

Det är fan skrämmande hur dåliga folk (även jag) är på att blogga nuförtiden! Jag kan då skylla på att jag har haft fullt upp!! Jobbat 11 dagar i rad, eller hade utbildning måndag och tisdag men ändå tidig morgon och heldag och jobbade även onsdag och torsdag på ledigveckan! Heeelt slut har jag varit, vissa nätter har jag gått å lagt mig 22.30 och det inträffar fan inte ofta!!! Har gått utbildning i Taktilmassage, fick tom ett diplom =P
Var faktiskt en rolig utbildning så hoppas jag får nyttja den, så jag inte glömmer bort!

Var och fixade håret hos Nina igår.. Vart suuupernöjd! Färgade om mitt hår och satte löshår! Har saknat det som fan, sist jag hade löshår var i slutet av -09! Så var ett tag sen... Kollade på kort på datan för att komma fram till när det var jag hade det... =)
Har även fixat mina naglar, vart jättenöjd! 2 rosa färger som jag tonade ut ljusare längst in på nageln och sen satte jag fast glitter! Tänkte först bara ha glitter längst ut på nageltippen men är så ovan att sätta så det kom över hela så fick bli så =P -->


Här är en fransk manikyr med silverglitter, och även en turkos manikyr med mitt nya glitter! Vart helt lyriskt när jag fick mitt glitter jag beställt så har ändrat naglarna lite väl mycket på senaste! =)

Ska fara till Lotta idag efter hon slutat jobbet! Hade först såån lust att följa me hjärtat till byn i finvädret, men ångrade mig snabbt! 2 veckor sen sist jag bara fick sitta och ta det lungt och göra ingenting så valde fan det!
Byn försvinner förhoppningsvis ingenstans =P

Nää, ska kika vidare!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snygg frilla!! :)

2012-03-10 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback