Tröttmössa!

Är faktiskt rätt trött, men ska iaf knåpa ihop en rad innan jag beger mig mot sängen!

Dagen har susat iväg, iaf förmiddagen! For till Sara och hälsade på vid 11... Stannade där tills jag skulle möta upp Lotta för en lunch på Oscar! Var modig och testade en panini med salami och brie.. Hmm, inte min grejj! Nåmen då vet jag ju det iaf! Och såklart tog jag en chailatte till, mums! Måste fan köpa en mjölkskummare hem så jag slipper betala 30kr för den där, men så länge jag är utan en sån är det fan värt det iaf=P

Knallade vidare på stan ett tag, kicks och kappahl och apoteket! Fick även ett sms att mitt paket från baresso hade kommit så hämtade ut det oxå! Skumt att det vart skickat till gve men var ju skönt när jag bara var ett stenkast därifrån.. Gick sen till mommo och väntade tills hjärtat slutade jobbet!

Väl hemma fick jag mer och mer huvudvärk! Tagit 4 alvedon sen kl 16, men vill fan inte ge med sig.. Nu känns det faktiskt lite bättre men är ännu inte helt borta... Hade tänkt fixa mina nakna naglar, men pallar inte med alla lukter just nu... =/

Ska städa imorrn hade jag tänkt, har såå stökigt!

Haha föressten, drog värsta rovan när jag var på väg till jobbet i lördags.. Måste ha sett ut som en teckad film.. Halvsprang som på samma fläck och kände hur jag åkte mer bakåt för varje kliv och sen dratte jag på rumpan! Har ännu ont nere i ryggen, typ på sidan om svanskotan!!! Men själva fallet hade jag fan viljat se iaf =P

Ska fara till Lotta på onsdag, passar på då hon är ledig på torsdag!

Nä, ska faktiskt ta och avrunda nu... Kudden känns faktiskt ovanligt lockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback